Možná znáte tu situaci, kdy se snažíte informovat zákazníka o náhlé změně objednávky nebo mu chcete poslat notifikaci ohledně doručování, ale máte špatné telefonní číslo.
Někdy jde o překlep, a s tím se asi nedá dělat nic jiného, než požádat o uvedení správného tel. čísla. Mnohdy se ale zákazník tzv. „upíše“, takže namísto 9 číslic jich máte jen 8, nebo naopak více. Jak toto rychle a elegantně řešit?
Zapněte si kontrolu délky
Webczech e-shop má v administraci implementovanou kontrolu délku telefonního čísla. Tuto funkci je potřeba zapnout v položce Nastavení => Státy => Editace daného státu. Nastavení není globální, ale pro jednotlivé země, protože mohou mít jiné země různé délky čísel a předvoleb. Předvolba se do kontroly nepočítá!

Pro Česko je to 9 znaků. Mezery se nepočítají. Změna se projeví ihned po uložení a kontrola se provádí ještě před odesláním objednávky.
POZOR: Chybně vloženým počtem znaků můžete zabránit zákazníkům dokončovat objednávky.









