Budoucnost Google Ads? Platit jen za výsledky
Myšlenka placení jen za výsledky zní skvěle. Pro inzerenty určitě. Kdo jiný by této vize propagace na internetu měl dosáhnout, než Google?
online marketing, IT, blog
Myšlenka placení jen za výsledky zní skvěle. Pro inzerenty určitě. Kdo jiný by této vize propagace na internetu měl dosáhnout, než Google?
Čím méně blokujete reklamu na internetu, tím větší přínos pro publishery/redaktory a lepší obsah. Ve finále na to doplatí čtenáři. Prosím neblokujte.
Vyhledávání a porovnávání oblečení a módy je na českém internetu nyní jednodušší díky zbožovému srovnávači MODIO. Je velice přehledný, nabízí spoustu možností filtrování výběru, běží opravdu svižně a obsahuje minimum rušivých elementů. Je také dobrou příležitostí pro prodejce zboží tohoto segmentu. Nabízí placenou propagaci vlastním bidovacím systémem.
Sklik již nepodporuje staré (klasické) textové reklamy. Naučte se je ve svém účtu vyhledávat a měnit na reklamy podporované, rozšířené.