Jmenuju se Vojtěch Král a už přes 10 let se pohybuju a pracuju v oblasti online marketingu. Začínal jsem na plnění e-shopů, psaní produktových popiscích, psaní příspěvků pro e-ziny Slunecnice.cz, SWMAG.cz a dalších souvisejících činnostech
U podnikatele Petra Doskočila (nynější EXPEDO) jsem začal pracovat na projektech online marketingu a postupně jsem se vypracoval až na pozici marketingového specialisty. Absolvoval jsem také množství školení a certifikací, například od Google Ads, Seznamu, Mergada a dalších.
Nyní se plně věnuju online marketingu a spolupracuju s některými marketingovými agenturami, ale pro klienty doporučuju přímou spolupráci.
Přímá spolupráce za férovou cenu
V případě přímé spolupráce (ne přes marketingovou agenturu) poskytuju služby online marketingu za cenu 500 Kč/h.
Nejmenší zúčtovací jednotku mám 30 minut, takže se nemusíte bát, že bych si po 20 minutách práce naúčtoval celou hodinu. Myslím si, že si v tomhle ohledu počínám velice férově.
Portfolio marketingových služeb
V mém portfoliu naleznete v první řadě PPC kanály:
Samostatnou kapitolou jsou sociální sítě:
Dále to jsou oblíbené zbožové srovnávače:
Správu XML feedů realizuju pomocí online nástrojů:
SEO a copywriting patří mezi mé další činnosti. K tomu využívám nástroje:
- SEMOR
- Google Search Console a další
Hromadné rozesílání newsletterů, e-mailing realizuju skrze nástroj ECOMAIL.
Webová analytika
Měření, vyhodnocování, reportování a optimalizace jsou činnosti, bez kterých není možné online marketing efektivně dělat. Především ten výkonnostní.
Nejvhodnější je k tomu Google Analytics (GA4), ale i přímé měření z jednotlivých kanálů nebo jiné analytické nástroje mají co do sebe.
Konzultace a správný plán jsou základ
Pokud přijdu k již běžícímu projektu, snažím se z něj dostat co nejlepší výkon. Zanalyzuju aktuální stav a podle zkušeností a možností nastavím vše potřebné k dosažení cíle.
Pokud je projekt teprve v začátku nebo se připravuje, rád poskytnu konzultaci a poradím, jaký marketingový mix by měl být nejvhodnější.
Dokážu také ušetřit nemalé náklady při pomoci s výběrem správného e-shopového nebo webového řešení, realizacemi grafických prací atd. I u menších projektů se tímto způsobem dají ušetřit tisíce Kč každý měsíc.