Ahoj, jmenuju se Vojtěch Král a přes 10 let se pohybuju a pracuju v oblasti online marketingu. Začínal jsem na plnění e-shopů, přičemž jsem byl i vedoucím týmu „plničů“.
Pak jsem získal možnost online marketingu, u čehož už jsem zůstal a propracoval se až na seniorní pozici. Absolvoval jsem řadu školení a certifikací například od Google Ads, Seznamu, Mergada a dalších.
Nyní se plně věnuju online marketingu a spolupracuju s některými marketingovými agenturami, ale pro klienty doporučuju přímou spolupráci se mnou, protože jsem tak prostě levnější.
Portfolio marketingových služeb
V mém portfoliu naleznete v první řadě PPC kanály:
Samostatnou kapitolou jsou sociální sítě:
Dále to jsou oblíbené zbožové srovnávače:
Správu XML feedů realizuju pomocí online nástrojů:
SEO a copywriting patří mezi mé další činnosti. K tomu využívám nástroje:
- SEMOR,
- Google Search Console a další.
Hromadné rozesílání newsletterů, e-mailing realizuju skrze nástroj ECOMAIL.
Webová analytika
Měření, vyhodnocování, reportování a optimalizace jsou činnosti, bez kterých není možné online marketing efektivně dělat. Především ten výkonnostní.
Nejvhodnější je k tomu Google Analytics (GA4), ale i přímé měření z jednotlivých kanálů nebo jiné analytické nástroje mají co do sebe.
Konzultace a správný plán jsou základ
Pokud přijdu k již běžícímu projektu, snažím se z něj dostat co nejlepší výkon. Zanalyzuju aktuální stav a podle zkušeností a možností nastavím vše potřebné k dosažení cíle klienta.
Pokud je projekt teprve v začátku nebo se připravuje, rád poskytnu konzultace a poradím, jaký marketingový mix by měl být nejvhodnější.
Dokážu také ušetřit nemalé náklady při pomoci s výběrem správného e-shopového nebo webového řešení, realizacemi grafických prací atd. Zvláště u menších projektů se dají tímto způsobem ušetřit tisíce Kč každý měsíc.