Síla ručně vytvořeného obsahu je nesporná

Umělá inteligence (AI = Artifical Intelligence) je nesporně největším přínosem poslední doby. Často je spojována s nástrojem ChatGPT, který dokáže generovat textový obsah téměř na jakékoliv téma, ale člověka stále nepřekoná. Restrikce ze strany Google …

Umělá inteligence (AI = Artifical Intelligence) je nesporně největším přínosem poslední doby. Často je spojována s nástrojem ChatGPT, který dokáže generovat textový obsah téměř na jakékoliv téma, ale člověka stále nepřekoná.

Restrikce ze strany Google

Bylo by moc jednoduché, kdyby stačilo vytvořit si web, a následně tam pustit AI, která by generovala obsah. Během krátké chvíle bychom tak mohli mít naplněno relevantním obsah, což by bylo likvidační pro informační weby, které žijí z reklam.

Z technické podpory Google jsem se dozvěděl nijak neupřesněnou informaci, že Google bojuje proti AIGC (Artificial Intelligence Generated Content). Má systémy, které dokážou uměle generovaný obsah rozpoznat a penalizovat ho. To je dobrá zpráva pro nás, pisálky, copywritery apod.

Výhody UGC v číslech

Společnost Ecomail.cz v příspěvku na sociální síti X zveřejnila některé údaje, proč je uživateli vytvořený obsah (UGC = User Generated Content) lepší.

  • 2,4x vyšší autenticita
  • 4x vyšší CTR
  • zvýšení konverzí až o 10 %

Hodnoty nejsou “vycucané z prstu”, ale jak můžete zjistit ve zdrojovém příspěvku, jsou posbírané z jiných webů především zahraničního a mezinárodního charakteru.

Blýská se na lepší časy?

Určitě bude spousta lidí, kteří na AIGC nedají dopustit. Rozdíl CTR se bude zmenšovat, jak bude umělá inteligence schopna tvořit lepší a kvalitnější obsah, ale ten čas ještě nenastal. AI ještě dlouho nebude umět zpracovávat vlastní zkušenosti, které do toho umíme dávat.

Napsat komentář