Nízkorozpočtový marketing anebo proč ho agentury nechtějí?

V oblasti internetového marketingu nemůžu být uzavřený ve své “bublině”. Musím se neustále vzdělávat, ale také musím sledovat okolní markeťáky a marketingové agentury. Svým způsobem je to konkurence, byť se třeba specializujeme na jinou oblast …

Muž rukama a výrazem odmítá

V oblasti internetového marketingu nemůžu být uzavřený ve své “bublině”. Musím se neustále vzdělávat, ale také musím sledovat okolní markeťáky a marketingové agentury. Svým způsobem je to konkurence, byť se třeba specializujeme na jinou oblast marketingu.

Hledání pouze majetnější klientely

Občas na mě vyskočí reklama nějaké marketingové agentury nebo e-shopového řešení. Já takovou reklamu rád prokliknu (pokud to není něco notoricky známého), protože se alespoň podívám, co mají nového, konkurenčního.

Obvykle se nic nedozvím, všechno to jsou +- stejné nabídky bez jakékoliv transparentnosti. To by mi jako klientovi rozhodně vadilo, ale chápu, že každý klient je jiný a má jiné potřeby.

Co se ale často dozvídám, tak agentury nemají zájem o nízkorozpočtové projekty. Například oXyShop má u pozice Senior PPC Specialist uvedeno, že je pouze pro klienty s velkými rozpočty.

Senior PPC Specialist u oXyShop uvádí, že je marketing pouze pro společnosti s velkými rozpočty
Senior PPC Specialist u oXyShop

Kde je hodně peněz, tam se dá hodně brát

Důvod je jasný. Když má klient velký rozpočet, je tam větší prostor na testování a toleranci neúspěchu. Velký rozpočet může pro agenturu znamenat větší zisk, protože 5 % z 5000 Kč je rozhodně méně, než 5 % 50 000 Kč.

Je pravda, že s opravdu hodně utaženým rozpočtem propagace nemusí být propagace vůbec úspěšná, ale to už je na marketingovém specialistovi, aby vše objasnil a navrhl správný způsob propagace.

Nějak se začít musí

Pokud jste nový e-shop/web na poli e-komerce, chápu, že nemáte a nechcete dávat hodně peněz do marketingu. Co když to nebude fungovat, že? Anebo cítíte, že se se svým portfoliem nemůžete rovnat s e-komerce obry na trhu?

Ať tak nebo tak, můžete se mi ozvat a nezávazně se pobavit o online marketingu Vašeho projektu:

A vůbec mi nebude vadit, že se bude jednat o nízkorozpočtový projekt. Dle mého si zaslouží vyzkoušet online marketing každý.

Napsat komentář