Meta Správce reklam: Jaký je limit nákupů pro vymanění se z fáze učení

Propagace na sítích Facebook a Instagram nejsou jen pro budování značky a nahánění audience, ale lze díky nim úspěšně prodávat podobně jako to umí například Google Ads. V některých případech dokonce přináší lepší výsledky, než …

Propagace na sítích Facebook a Instagram nejsou jen pro budování značky a nahánění audience, ale lze díky nim úspěšně prodávat podobně jako to umí například Google Ads. V některých případech dokonce přináší lepší výsledky, než Google.

Více nákupů = lepší výsledky

Prodejní kampaně se nastavují ve Správci reklam, ale ihned po nastavení se vaše kampaně dostávají do režimu učení. I v této fázi se zobrazují a plní svůj cíl, ale většinou ne tak, jak bychom chtěli. Mívají vyšší PNO a počet konverzí nebývá tolik, kolik bychom chtěli.

V případě cíle prodeje (událost Nákup) závisí délka fáze učení na počtu konverzí. Obecně platí, že čím více změřených konverzí, tím lepší výsledky. Meta pak může lépe pracovat a hledat další potenciální klienty.

Délka a limit fáze učení

Fáze učení trvá neomezenou dobu, neustále se učí. Obvykle se po několika týdnech změní buď na Aktivní, nebo na Učení omezeno.

V případě dosažení potřebného počtu nákupů (stav Aktivní) bývají výsledky dobré a propagace probíhá s měřitelnými výsledky.

V případě omezeného učení se nepodařilo získat potřebný počet nákupů v určeném čase, ale to neznamená, že by propagace neběžela nebo že by výsledky měly být špatné. Facebook mě informoval, že bych měl dosáhnout 30 nákupů pro vymanění se z fáze učení. V rámci jednoho měsíce je to tedy alespoň 1 nákup/den.

Učení omezeno nevadí, když jsou hodnotné objednávky

Limitu 30 nákupů bych však skálopevně nepovažoval za univerzální. Délka fáze učení může být pro každou událost nebo klienta odlišná.

Snímek učení omezeno z prostředí Meta Správce reklam s návratností 22,31
Doručování se stavem učení omezeno, ale s vyšší hodnotou konverze

Ve finále ani nemusí být fáze učení limitující, pokud chodí hodnotné objednávky. Na snímku výše je vidět, že za sledované období došlo k “pouze” devíti nákupům, ale v celkové hodnotě převyšující 400 tisíc Kč. PNO tedy vychází 4,5 %.

Chcete také takovou správu? Kontaktujte mě

Nemohu slíbit a zaručit, že zrovna váš byznys bude dosahovat skvělých výsledků za nízké náklady, ale věřte mi, že se vynasnažím. Stačí mi dát šanci.

V případě zájmu mě můžete oslovit na čísle 779 990 334 nebo na e-mailu info@vojtechkral.cz.

Napsat komentář