Propagace na sítích Facebook a Instagram nejsou jen pro budování značky a nahánění audience, ale lze díky nim úspěšně prodávat podobně jako to umí například Google Ads. V některých případech dokonce přináší lepší výsledky, než Google.
Více nákupů = lepší výsledky
Prodejní kampaně se nastavují ve Správci reklam, ale ihned po nastavení se vaše kampaně dostávají do režimu učení. I v této fázi se zobrazují a plní svůj cíl, ale většinou ne tak, jak bychom chtěli. Mívají vyšší PNO a počet konverzí nebývá tolik, kolik bychom chtěli.
V případě cíle prodeje (událost Nákup) závisí délka fáze učení na počtu konverzí. Obecně platí, že čím více změřených konverzí, tím lepší výsledky. Meta pak může lépe pracovat a hledat další potenciální klienty.
Délka a limit fáze učení
Fáze učení trvá neomezenou dobu, neustále se učí. Obvykle se po několika týdnech změní buď na Aktivní, nebo na Učení omezeno.
V případě dosažení potřebného počtu nákupů (stav Aktivní) bývají výsledky dobré a propagace probíhá s měřitelnými výsledky.
V případě omezeného učení se nepodařilo získat potřebný počet nákupů v určeném čase, ale to neznamená, že by propagace neběžela nebo že by výsledky měly být špatné. Facebook mě informoval, že bych měl dosáhnout 30 nákupů pro vymanění se z fáze učení. V rámci jednoho měsíce je to tedy alespoň 1 nákup/den.
Učení omezeno nevadí, když jsou hodnotné objednávky
Limitu 30 nákupů bych však skálopevně nepovažoval za univerzální. Délka fáze učení může být pro každou událost nebo klienta odlišná.
Ve finále ani nemusí být fáze učení limitující, pokud chodí hodnotné objednávky. Na snímku výše je vidět, že za sledované období došlo k “pouze” devíti nákupům, ale v celkové hodnotě převyšující 400 tisíc Kč. PNO tedy vychází 4,5 %.
Chcete také takovou správu? Kontaktujte mě
Nemohu slíbit a zaručit, že zrovna váš byznys bude dosahovat skvělých výsledků za nízké náklady, ale věřte mi, že se vynasnažím. Stačí mi dát šanci.
V případě zájmu mě můžete oslovit na čísle 779 990 334 nebo na e-mailu info@vojtechkral.cz.