Při nastavování a ověřování platební karty ve Facebook Business jsem se u klienta setkal s problémem, kdy ověření platební karty neproběhlo v pořádku. Tuto operaci jsem zkoušel já za klienta i klient sám za sebe. Tedy dvě různá místa a dva různé počítače.
Při ověření se Facebook snaží “strhnout si” částku 0 Euro a tím si zkontrolovat, že jsou na kartě povolené internetové platby. To je jeden z častých problémů, když nefunguje platební karta v e-komerci.
Údaje v pořádku, proč ne ověření?
Údaje z karty se zadaly v pořádku včetně CVV kódu. Potvrzení přes mobilní aplikaci bylo také provedeno v pořádku, ale pak se objevila obrazovka s ověřováním, že může trvat až 5 minut.
Po cca 5 minutách se však objevila chybová hláška, ať se to vyzkouší opět za 10 minut. Ze strany klienta tedy byla kontaktována technická podpora KB. V cca 30-minutovém hovoru bylo klientovi vysvětleno, že je problém na straně Facebooku, což se mi zdálo mylné, protože to u všech ostatních bez problémů funguje (nejsou u KB).
Karta od Raiffeisenbank fungovala okamžitě
Požadavek se tedy nasměroval opět na mě, ale naštěstí měl klient ještě jednu platební kartu, tentokrát od Raiffeisenbank. Postupovalo se naprosto analogicky a karta byla během okamžiku schválena.
Umí KB problém řešit?
Je pravda, že mám všechny ostatní klienty mimo KB, nebo mají více účtů, které je možné pro placenou Facebook propagaci použít.
Jen se divím, že si podpora KB skálopevně stojí za tím, že je problém na straně Facebooku. Copak se s tímto nesetkali už dříve, u jiných klientů?