Heuréka je největší a nejpoužívanější zbožový srovnávač v ČR. Už o něm slyšel snad každý. Dostat na něj produkty svého e-shopu nebývá nic složitého. Musíte mít kompatibilní XML a po jeho implementaci čekat na spárování. Bez něj se totiž budou vaše produkty zobrazovat pouze ve fulltextu a to je špatně. Jak dlouho ale máme čekat na spárování? Hodiny, dny i měsíce!

 

Aktualizace feedu každé 2 hodiny

Heuréka kontroluje a aktualizuje feedy každé 2 hodiny. Teoreticky by se dalo říct, že jakmile něco ve svém portfoliu změníte a přegenerujete daný XML soubor, Heuréka ho načte v rámci následujících 2 hodin.

To ale neznamená, že za 2 hodiny budou produkty napárované s ostatními, konkurenčními.

Spárované lahveZdroj: Pixabay
Spárované lahve

 

Nejdříve páruje automat, poté administrátor

Běžný postup je takový, že se nejdříve o párování stará automat. Pokud máte jasně identifikovatelné zboží (přesný název, EAN kód apod.), spárování opravdu může být otázkou hodin či dnů.

Pokud máte produkt, kde tyto jednoznačné údaje nemáte nebo je schválně neuvádíte (například kvůli konkurenci), párování se může protáhnout na dny i týdny. Protože si s nimi automat neporadí a musí se jim věnovat příslušný administrátor.

Vyčerpaný, unavenýZdroj: Pixabay

Vyčerpaný, unavený 

Oblečení a obuv páruje Heuréka měsíce

Výše uvedené bohužel neplatí v případě, že máte e-shop zaměřený na obuv či oblečení. V těchto případech trvá párování 1-3 měsíce (potvrzeno z úst pracovníka zákaznického servisu).

DžínyZdroj: Pixabay
Džíny

 

Zavolejte, napište. Možná to trochu urychlíte

Pokud máte pocit, že párování probíhá už moc dlouho nebo prostě spěcháte (chcete stihnout sezónu), není nic jednoduššího, než napsat e-mail na info@heureka.cz nebo zavolat na zákaznickou linku 488 570 070. Z ní vás ale většinou odkážou na e-mail, takže je lepší zaslat zprávu přímo a hned.

Odpověď obvykle čekejte do následujících 24 hodin pracovního dne a možná tak něco málo uspíšíte, ale bez záruky.

Jak často Heuréka páruje produkty? Hodiny až měsíce
Štítky:        

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *